הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי יוני 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשיהמוניטין, הקריירה והפוזיציה בחברה של מזל דגים עשויים להיות בסוג של איום או השמצה. החודש לפי אסטרולוגית חודשית עשויים להופיע כמה שינויים אשר היו באוויר, אבל זה לא בלתי אפשרי, שיבואו גם שינויים בלתי צפויים לחלוטין..

קריירה
השמש נמצאת בבית מזל דגים ולפי הורוסקופ חודשי מעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.

אהבה
יופיטר, עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמים והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.

כסף
רוב הבשורות על פי הורוסקופ הטובות באות מהכיוון הפיננסי. בתקופה האחרונה נאלצתם להתמודד עם קשיים ועיכובים אבל  עכשיו הכל חוזר בהדרגה לקדמותו. תנסו לנהל יותר בחוכמה את הוצאותיכם.

בריאות
ונוס מביא אופטימיות ומצב רוח טוב, מעין זריקה אנרגיה, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. עם זאת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס ושבתאי נמצאים בזווית אשר יכולה לגרום לבעיות בריאותיות במהלך החודש. מומלץ להיות זהירים מאוד, בתקופה האחרונה של החודש, כי ייתכנו בעיות בריאות לא צפויות.

הטיפ החודשי
למרות שבני מזל דגים יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.

3,950 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות