הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי ינואר 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשיאם אתם מזל דגים הקריירה וחיי משפחה התפתחו באופן חיובי במקביל עד אמצע החודש. אתם תהיו מאד אנרגטיים בתקופה זו, כך שתרגישו שום דבר לא יכול לעצור אתכם להשיג את מבוקשיכם. הכל קורה כפי שאתם רוצים, אבל יש גם תמיכה מצד יקיריכם.

קריירה
בתחום הקריירה מזל דגים מאד רוצה שהביצועים שלו יהיו טובים יותר ובגלל זה הוא לא מהסס לנסות ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו זאת. המניע הוא כמובן האינטרס הכלכלי. עכשיו זה הזמן המתאים ביותר כדי להתקדם, אבל שום דבר לא יבוא בקלות.

אהבה
מרקורי על פי הורוסקופ חודשי נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות לוקה בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות האלה היא התקשורת הלקויה בין בני הזוג, אך תמיד ניתן לתקן זאת.

כסף
אתם צריכים לתת תשומת לב מיוחדת בנושאים הקשורים לכסף של הדיור, רכישות או סחורות שאתם מזמינים. בתקופה הזאת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה אפשרי שיהיו קשיים כספים, קונפליקטים קשורים לכסף, תשלומים דחופים  או הפסדים כספיים. תעשו כל פעולה פיננסית בזהירות.

בריאות
החודש ייתכן שיהיה קצת סוער מדי עבורכם, ללא שלווה או נוחות וזה יכול להשפיע על האיזון הפנימי שלכם. אל תנשו לשחרר את הלחצים על ידי אכילה ושתייה! כדאי להרגיע את העצבים באמצעות בפעילות הפיזית אנרגטי ומתמשכת.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה להימנע מאימפולסיביות. תנסו לשלוט טוב יותר על המזג שלכם, כדי למנוע עימותים עם כל מני אנשים קרובים. תחשבו היטב לפני שאתם מגיבים במיוחד כשלרוב מדובר על דברים לא חשובים.

4,209 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות