הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי מרץ 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשיעבור מזל דגים יהיה חודש לא כל כך שקט. לפי הורוסקופ חודשי יהיה מדובר על פרק זמן שבו יוכל להגשים כל דבר שהוא חלם עליו, אפילו אם מדובר על מאבק מסוים.

קריירה
אם חושב להחליף את התחום שהוא עוסק בו כיום, על פי אסטרולוגיה שבועית שווה לתת הזדמנות לתוכניות האלה ולצאת לדרך חדשה. מרקורי נמצא בנסיגה והבלבול ותעתוע נכנסים לחייכם לאט, לאט, אבל קצת שקט ושלווה ותדעו לאן לפנות. 

אהבה
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה הזמן המתאים עבור מזל דגים לשקול מחדש את היחסים עם האנשים הקרובים אליו. החודש עלולות לעלות בעיות הקשורות לכוח או לשליטה בתוך מערכת היחסים.

כסף
למרבה הצער, כל מה שמתרחש החודש מבחינה כספית תלוי רק בבני מזל דגים אלא בעיקר באלה שאתם הוא עובד. חלק מההכנסות יגיעו קצת באיחור אבל יגיעו בסוף לשביעות רצונכם.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
למרות שאתם יותר מעורבים בכל מני דברים יש לכם ההרגשה שאין התקדמות נראה לעין מבחינת תוכניות לעתיד. שימו את המחשבות האלה בצד, כי לאט, לאט אתם תבינו שמדובר על הרגשה בלבד ולא במשהו שמתרחש במציאות.

4,606 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות