הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשילפי הורוסקופ חודשי בימים הראשונים של חודש פברואר הנוכחות של כוכב הלכת מאדים יכולה לייצר סכסוכים וביקורות קטנים, ביחסים בין בני הזוג או במקום העבודה. אבל כל המצב יירגע לקרת אמצע החודש.

קריירה
הקריירה של מזל דגים, במיוחד בחלק השני של החודש מתחילה להתאושש, כאשר הוא יחליט שהיגיע הזמן לעשות שינויים, בדרך החשיבה שלו מול כל מני הזדמנויות. בתקופה הזאת, אכן יהיו הצעות מעניינות ואתם תצליחו למשוך את תשומת הלב על ידי רעיונותיכם.   

אהבה
כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה ועל פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה יגרום לחסימות ותסבוכות רבות בחיי הזוגיות של מזל דגים. עליכם להיות חזקים כדי לעבור את התקופה הזו.

כסף
מזל דגים יקבל הצעה לגבי עבודה אך יש לבדוק אותה בזהירות כי החלטות כאלה יכולות להשפיע על מצבו הפיננסי. לפי אסטרולוגיה חודשית, אתם תעברו תקופה לא פשוטה מבחינה פיננסית, אבל המצב יתעצב לקרת סוף החודש.

בריאות
הימנעו ממצבים אשר יובילו לקונפליקטים מיותרים. גם אין סיבה להרגיש חסרי ביטחון בתקופה זאת. חוסר האנרגיה שאתם מרגישים מדי פעם דורש תשומת לבכם. תנשו לנוח ולהירגע בכל הזדמנות.

הטיפ החודשי
מומלץ שבימים שבאמצע החודש, אתם צריכים להתייחס עם טאקט לכל המצבים שבהם אתם מעורבים, כי אחרת זה יכולים להתרחש מחסומים או סיבוכים אחרים. כפי שאתם יודעים כבר תקשורת פתוחה וכנה תמיד עוזרת ועושה רושם חיובי.

4,147 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות