הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים נקבה

מזל דגים נקבהדגים נקבה היא משהו שונה, אבל אחת שגברים רבים חושקים בה: עדינה, פגיעה, כל כך שונה מהאישה המודרנית, הכל כך משוחררת. הגברים לא יכולים להתאפק לא לחבק אותה ולהגן עליה מפני העולם הרע הסובב אותנו.
החום של האישיות של דגים נקבה גורם כל אדם להירגע בחברתה. לגבי הנישואין, דגים נקבה חולמת על אותם הדברים כמו כל אישה אחרת. גם אם היא אדם חם, זה לא אומר שהיא חסרת טמפרמנט. דגים נקבה כאשר היא עצבנית היא הופכת לאדם ציני. הנחמה נובעת מהעובדה שרוב הזמן היא האדם הכי מתוק.

דגים נקבה נשלטת על ידי הרגשות, והיא יכולה לפרוץ בבכי בקלות אפילו רק בגלל מילה אחת שלא במקום. זה קל לדמיין מה כבר יכול לקרות אם מישהו יפגע בה יותר מזה. במצבים כאלה, בן זוגה לחיים או החברים ישחקו תפקיד מכריע.
בת מזל דגים חייבת לקבל הגנה, נחמה, אך מעל לכל, כולם חייבים להזכירה שהיא אדם חכם, עם יכולת הבנה גבוהה. הסובבים אותה יודעים שהדברים האלה נכונים, אבל הם פשוט צריכים לשכנע אותה שהם באמת אמיתיים. שאלו מגדת עתידות אונליין על מזל דגים שתדעו יותר.

אם דגים נקבה מתנהגת אחרת ממה שמתואר לעיל, קיימת אפשרות שהיא עברה טראומה בילדות או במהלך גיל ההתבגרות. לפעמים היא אפילו יכולה להיות דיכאונית, כאשר הנשמה שלה טעונה עם משהו שהיא לא רוצה לחלוק עם אחרים.
בתפקיד של אמא, דגים נקבה נוטה להרשות לילדיה לעשות כל מה שהם רוצים וכך יהיה לה די קשה ללמד אותם מה זה משמעת. בת הדגים תמיד תהיה מוכנה להקריב את העצמה למען ילדיה כדי שהם יוכלו להגשים את חלומותיהם. גם אם היא לא מומחית גדולה בכספים, היא תמיד תצליח לחסוך אם המצב דורש זאת.

48,546 גולשים צפו בעמוד זה

מזל דגים זכר

מזל דגים זכרכאשר מדובר על מזל דגים זכר מדובר על אדם רגשני, רגיש ולא יציב. ממנו אפשר לצפות להכל, כי בתוכו מלא…
readmore[1]

מזל דגים תכונות כלליות

מזל דגים תכונותמזל דגים מייצג אדם ידידותי, מורכב ומתוחכם, חולמני שנתקל בקשיים בלהיות מעשי. ילידי מזל דגים הם רגישים…
readmore[1]

3 תגובות על “מזל דגים נקבה

  1. ליאור

    מי כותב כאן הורוסקופ?
    הוא ממש מעניין מול אתרים אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות