הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי דצמבר 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשימזל דגים מרגיש החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית שמשהו מתחיל לזוז סוף, סוף. השילוב בין ונוס לבין מאדים ישפיע לטובה בכל התחומים ויהיה כמו זריקת עידוד עבור מזל זה שלאחרונה היה די מתוסכל.

קריירה
בתחום הקריירה של מזל דגים, בעיקר בחלקו השני של החודש מתחילה התאוששות ורק לאחר שהוא יחליט לעשות כמה שינויים בדרך החשיבה שלו. בתקופה הזאת, החודש יהיו כמה הזדמנויות מעניינות שיהיה קשה לסרב להן.

אהבה
בתקופה זו אתם תהינו מהרמוניה במערכת היחסים. רק הרווקים יהיו בררניים עם האנשים שהם פוגשים ובו זמנית ירגישו בודדים. רק מפגש קטן זה יאיר להם קצת את התקופה. לסיכום אלה אשר נמצאים בזוגיות עברים תקופה שהיא תקופה טובה.

כסף
תשתדלו לא להגיב באופן אימפולסיבי כשמדובר על הכסף. על פי הורוסקופ חודשי בתקופה הזו, המצב הוא מתוח וכל פעולה חפוזה בתחום הכספי יכולה לגרום לנזק. בכל מקרה אל תבזבזו כסף על דברים מיותרים.

בריאות
מומלץ שבני מזל דגים יהיו יותר פתוחים ואכפתיים יותר, אחרת המציאות במערכת היחסים לא תהיה הכי ורודה. גם בתחום הבריאות אתם חייבים לנסות בכל דרך אפשרית להימנע מסטרס.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

3,970 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות