הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי ינואר 2018

מזל דגים הורוסקופ חודשימזל דגים יתבקש החודש לבדוק את עצמו עד הפרט האחרון. בצורה זאת הוא יוכל להחליט מתי הוא חייב לבחור בין לשתוק ומתי לדבר על התסכולים שהוא צבר. רצוי לדבר על הפחדים ולפתוח את הכל.

קריירה
מבחינת הקריירה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה פעילה עבור מזל דגים אבל במיוחד במחצית השנייה של החודש. כוכב הלכת מאדים ניכנס למסלול ישיר וכך חסימות כלשהן שהיו נעלמות.

אהבה
בתחילת החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית ונוס, כוכב ההרמוניה ושל האהבה, נכנס למזל שלכם והוא נשאר שם עד לקראת סוף החודש. עם ונוס לידכם לאהבה, חמלה, לשמחה, להנאה וליופי יש יותר המקום בחייכם.

כסף
מבחינה כספית הדברים מסתדרים די טוב, מפני שעל פי הורוסקופ חודשי מוענקת לכם פרספקטיבה נכונה ונוחות דרך נדיבות כוכבי הלכת של יופיטר וונוס. אתם תצליחו לנהל טוב יותר את ההוצאות.

בריאות
החודש עשוי להיות קצת סוער מדי עבורכם, שוחרי שלווה ונוחות, אז זה יכול להשפיע על האיזון הפנימי שלכם. זה אפשרי להגיב באמצעות נטייה לכיוון הקיצוניות. כדאי להרגיע את העצבים באמצעות בפעילות הפיזית אנרגטי ומתמשכת.

הטיפ החודשי
בגלל שאתם מרגישים קצת חסרי ביטחון בתקופה זאת, תנסו לראות את חצי הכוס המלאה. גם חוסר אנרגיה של מזל דגים זה משהו שדורש תשומת ליבם: לנוח ולהירגע בכל הזדמנות.

3,961 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות