הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי מאי 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשיההשפעה של יופיטר ושבתאי על מזל דגים תגרום לו להיות פעיל, יציב ומארגן. האספקט החיובי של הדברים האלה יאפשרו לכם להתקדם והיחסים עם בני הזוג ישפיעו על כל מני החלטות.

קריירה
אף על פי שבני מזל דגים מודעים לכך שידע הוא כוח, עליהם לא להתאמץ לשכנע גם את הסובבים על העובדה הזאת, אחרת יחשבו שאתם יהירים. לאמרות שאתם לא חושבים ברצינות לשינויים בתחום העבודה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בקרוב.

אהבה
כבר בתחילת החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס, נכנס למזל שלכם והוא יישאר שם עד לקראת סוף החודש. עם ונוס לצידכם לאהבה, חמלה, לשמחה, להנאה וליופי יהיו יותר מקום בחייכם.

כסף
הרצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה יאפשרו לכם רווחים יפים. מבחינה הפיננסית, לפי הורוסקופ חודשי בחלק השני של החודש יהיו לכם כמה בעיות שייפתרו עם הזמן. 

בריאות
מרקורי יביא לכם בריאות אשר הולכת ומשתפרת במיוחד במחצית השנייה של החודש. עדיין יש ניגודים בין שמש וסטורן וזה יכול להיות בעייתי. מומלץ להימנע מהקונפליקטים ומהמצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה

הטיפ החודשי
תנו לעצמכם להיות יותר נינוחים, מכיוון שלפי אסטרולוגיה חודשית כוכבי הלכת משפיעים באופן חיובי. תיהנו מכל דבר כי זאת תקופה נהדרת. זה יעשה לכם רק טוב! התמדה וסבלנות יעזרו לבני מזל דגים להשיג כל מה שהם רוצים.

3,733 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות