הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי פברואר 2018

מזל דגים הורוסקופ חודשימזל דגים כאילו מנחש את המחשבות של הסובבים אותם ויודע איך לגעת בנקודות הכי רגישות. מזל דגים על פי הורוסקופ חודשי ימשוך אנשים שזקוקים לעזרה, אבל, יהיו כאלה שיכולים לנצל את טוב לבו.

קריירה

על פי אסטרולוגיה חודשית מזל דגים עדיין על הגל, אבל לא צריך להיות מופתע שיהיו כאלה שמנסים להכניס מקלות בגלגלים או לרכל מאחורי גבו. לא צריך להתרגש, זאת אי הנוחות חולפת.

אהבה

אתם נכנסים לתוך תקופה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית לא פשוטה, לא יציבה וייתכן שהחודש מערכת היחסים תעבור טלטלה. לא נשללים כל מני האכזבות או חזרה לקשר ישן.

כסף

עם ונוס ומרקורי בבית הכסף של מזל דגים החלק הראשון של חודש פברואר יהיה נדיב למדי מבחינה פיננסית. מצב זה מביא ליתרונות נוספים כאשר מדובר על רכישות של כל מני אובייקטים, אך סכומי כסף שמקורם משיתופי פעולה עם אחרים.

בריאות

תמשיכו לעקוב מקרוב על בריאותכם גם החודש. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן רציני ומיידית. תנסו להתייעץ עם רופאים מומחים במידת הצורך ולעשות בדיקות כלליות.

הטיפ החודשי

המלצת הורוסקופ היא להיות זהירים, מפני שהסיכון של תאונות ותקריות שונות נותר עדיין גבוהה. זה הזמן הכי טוב להסביר, לשכנע ולהתווכח בכל מה שקשור לדברים שאתם מאמינים בהם!

4,129 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות