הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ 2017 מזל דגים

הורוסקופ שנתי מזל דגיםאתם נמצאים במקום המושלם עבורכם כך מראה תחזית אסטרולוגית שנתית. נפטון, השליט שלכם, נמצא קרוב מאוד לשמש שלכם וזה גורם לכם לפרוח מכל הבחינות. השנה העניינים הרומנטיים שלכם הם בראש מעינכם וזה יעסיק אתכם ברוב השנה הזו החל מינואר ועד לספטמבר לערך. מספטמבר ואיילך העניינים הרומנטיים עדיין באופק אך הפן הפיננסי והקריירה תופסים מקום יותר משמעותי בחייכם.

קריירה וכסף

שבתאי יושב קרוב מאוד לבית העשירי שלכם ולכן ההרגשה היא כאילו דוחפים אתכם אל עבר מטרות שבעבר חשבתם שלעולם לא תוכלו להשיג. זה הזמן שלכם לא לוותר לעצמכם ולדחוף בכל הכוח. המאמצים הללו ישתלמו לכם גם בצד הפיננסי.

חיי האהבה

לא יהיה לכם קל במישור הזוגי בשנה הקרובה, על פי תחזית אסטרולוגית שנתית אתם תיקחו כל מערכות יחסים בעירבון מוגבל ולא תהיו מוכנים להתחייב לשום דבר. הסיבה לכך היא פגיעות ומערכות יחסים ישנות שבתור מזל דגים קשה לכם מאוד לשכוח. לכן השנה הקרובה תתאפיין בעיקר בחששות ובפחדים, אך מעטים מכם יצליחו למצוא מערכות יחסים שיהיה להם נוח בהן, אך רובכם יאלצו לחכות לבשורות טובות בשנה הבאה במישור של זוגיות ואהבה.

בריאות

הורוסקופ שנתי 2017 זה המקום להוכיח לעצמכם שאתם אוהבים את עצמכם. אל תזניחו אל תפספסו ואל תוותרו. שימרו על תזונה נכונה והרגלים נכונים עם שגרה בריאה. לקראת חודש ספטמבר מציצה עליהם ונוס ומשפיעה על כל העניין הבריאותי באופן ניכר וחיובי.

4,292 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות