הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם גדי – התאמת מזלות

מזל דגים עם גדי - התאמת מזלותלמרות המראה, התאמה בין מזלות דגים וגדי מייצרת קשר זוגי חזק. בעוד שבני מזל דגים הם החולמניים ורגשניים יותר מזל גדי הוא הגיוני ובעל מוסר עבודה. בני הזוג הם ישרים מסורים זה לזה, מעריצים אחד את השני. הגדי מעריך את הצניעות של מזל דגים, והדגים מעריצים את נחישותם וחוכמתם של גדאים.

לפי התאמה זוגית בין מזלות מערכת היחסים הזאת תתפתח לאט, אך עם הזמן היא תהיה יותר ויותר חזקה. בהתחלה, השניים לא יודו בקלות בכל מה שמרגישים אחד כלפי השני.

הבעיות עלולות להתרחש, לפי הורוסקופ אם מזל דגים יחשוב שהזוג שלו סמכותי מדי, אבל הדג צריך, להבין כי זוהי הדרך של הגדי והיא אינה מהווה תקיפה אישית.

הדגים לא אוהבים את העקשנות של הגדי, אך הם יהיו יפגינו הבנה וסובלנות. שבתאי הוא השולט על מזל גדי ויופיטר ונפטון של הדגים. שבתאי הוא כוכב הלכת של נדיבות, אחריות וסמכות. יופיטר משפיע על אתיקה וסטנדרטים, בזמן שנפטון משפיע על הדרך שבה מתייחסים הדגים לחלומות ולאשליות. שלושת הכוכבים משלימים אחד את השני.

20,852 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

תגובה אחת על “מזל דגים עם גדי – התאמת מזלות

  1. לאית

    אני מחפשת הורוסקפ יומי מזל דגים אבל לא ראית באתר.
    יש באתר ואני לא מצאתי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות