הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם טלה – התאמת מזלות

מזל דגים עם טלה - התאמת מזלותהתאמה בין מזלות דגים עם טלה הוא שילוב עם יתרון עבור שני המזלות. מזל דגים נשלט על ידי אינסטינקטים בכל דבר שהוא עושה, בדוק אותו דבר כמו מזל טלה. הקשר בין מזל דגים ומזל טלה נראה לפעמים קשר בלתי אפשרי, אבל כאשר הם מאוהבים הם יכולים להבין אחד את השני ולענות לצרכים של השותף שלהם בקלות.

מזל דגים הוא אינטואיטיבי והוא משתמש ביכולת זו ובכל מצב, אפילו באהבה. מזל טלה חייב להוכיח את נדיבותו מול הדגים אחרת הוא יחשב אנוכי ואדיש. מזל טלה הוא מנהיג מלא דמיון. שאלו מתקשרות מומלצות על התאמת המזלות שלכם.
כאשר הוא רוצה משהו שמושך אותו לא יעצור עד שלא יקבל את זה ולא יחשוב פעמיים. כאשר ה"טרף" הוא הגד העדין, לפי התאמת מזלות לטלה יש נטייה לקחת על עצמו את התפקיד של מגן.

אבל זה מעניין כי לפי  הורוסקופ במציאות, הדגים הם אלה אשר מגנים על בני זוגם, ומעניקים להם שלווה ומרגוע בבית. מזל דגים הוא יסוד מים וכתוצאה מכך, הוא נדיב, מלא הבנה ואם בן הזוג אינו מגיב עם אותו המטבע ייצאו ניצוצות.

ההיבט הכי טוב של התאמת מזלות דגים וטלה  הוא שיש להם הרבה ללמוד אחד מהשני. מערכת יחסים דגים עם טלה המועילה לשני הצדדים.

30,192 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות