הורוסקופ מזל דגים

אסטרולוגיה 2016 מזל דגים

הורוסקופ שנתי מזל דגיםתחילת השנה עשויה להיות קצת קשה עבור בני מזל דגים, אתם הולכים אל הלא נודע ולא באמת תדעו מה עומד לקרות איתכם – מצד אחד על פי הורוסקופ 2016 אתם תרגישו שהכול מתייצב, אך מצד שני יהיו ימים שתרגישו תלושים ולא יציבים. לקראת סוף השנה על פי תחזית אסטרולוגית 2016 אתם כבר תמצאו את מקומכם ותצליחו בקצב האיטי שמאפיין את בני מזל דגים למצוא את מה שאתם באמת רוצים לעשות בשנה הקרובה.

קריירה וכסף

אתם יכולים להיות מאוד מעודדים ממה שנראה על גבי הורוסקופ שנתי 2016 בכל הקשור למצבכם הכלכלי בשנה הקרובה. אתם הולכים להשיג את היציבות שכל כך חיכיתם לה במישור הזה, בתור אנשים השייכים לבני מזל דגים חשוב לכם מאוד להרגיש כי אתם הולכים למקום הנכון, ועל פי הורוסקופ 2016 אתם הולכים למצוא עבודה או לקבל קביעות בעבודה בה אתם נמצאים – בין אם זה על ידי העלאת השכר ושדרוג המעמד במקום העבודה או על ידי החלפת עבודה קיימת בעבודה חדשה שתעשה לכם הרבה יותר טוב כל על פי אסטרולוגיה שנתית 2016.

חיי האהבה

לא יהיה לכם קל במישור הזוגי בשנה הקרובה, על פי תחזית אסטרולוגית שנתית אתם תיקחו כל מערכות יחסים בעירבון מוגבל ולא תהיו מוכנים להתחייב לשום דבר. הסיבה לכך היא פגיעות ומערכות יחסים ישנות שבתור מזל דגים קשה לכם מאוד לשכוח. לכן השנה הקרובה תתאפיין בעיקר בחששות ובפחדים, אך מעטים מכם יצליחו למצוא מערכות יחסים שיהיה להם נוח בהן, אך רובכם יאלצו לחכות לבשורות טובות בשנה הבאה במישור של זוגיות ואהבה.

בריאות

השנה הקרובה לא תעשה לכם חיים קלים כך על פי הורוסקופ שנתי, ולכן מזל דגים יסבלו בעיקר בשנה הקרובה מעייפות ותשישות – הרוגע והשלווה תגיע אליכם רק לקראת סוף שנת 2016 וככל הנראה תמשיך אתכם לשנת 2017. הורוסקופ שנתי 2016 מתאר בנוסף כי חרדות ופחדים שהיו לכם בעבר עשויים לחזור בשנה הקרובה, לכן מוטב להיות עם היד על הדופק במישור הזה.

הטיפ השנתי

מזל דגים הטיפ הטוב ביותר שניתן להביא לכם לשנת 2016 בהסתמך על אסטרולוגיה שנתית 2016 זה להיות סבלניים ולהבין כי מצפה לכם שנה לא פשוטה שמצד אחד תהיה לכם קשה – אך מצד שני תלמד אתכם המון על עצמכם ותחשל אתכם.

7,279 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות