הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשיחודש אוגוסט לפי הורוסקופ חודשי חודש מלא באירועים. חודש עם הרבה תשוקה אך גם חודש מבלבל במיוחד. אז קחו את הכל בקלות ולאט! התפיסה של מזל דגים היא סובייקטיבית מעוותת, אז לא מומלץ לקחת החלטות חשובות עכשיו.

קריירה
במישור המקצועי, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מתחיל עידן חדש: יופיטר, ניכנס לבית הקריירה ומכריז על שנה של התקדמות ושל שבעיות רצון. גם כניסתו של מאדים למזל זה יכול לגרום לכם לעשות שינוי בתחום המקצועי, במיוחד אם העבודה הנוכחית לא מספקת אתכם.

אהבה
החודש המגמה היא יותר מעשית מאשר רומנטית. האהבה של מזל דגים צריכה עכשיו וודאות ואמצעים מוחשיים של שכנוע. הארנק המלא ישחק יותר חזק מאשר הליכה תחת אור הירח. רק בחלקו האחרון של החודש  שבתאי יתחיל לעורר את הרגשות.

כסף
הפגישה בין מאדים ושבתאי מתרחשת בתוך אחד הבתים הקשורים לכסף וכתוצאה מכך, מזל דגים הוא מאד שאפתן. מדובר על חודש שבו הוא נשאר מרוכז ביעדים פיננסיים שהוא הנושא שמעניין אותו הכי הרבה.

בריאות
ילידי מזל דגים חייבים לעקוב בקפידה על בריאותם: אולי כבר עלו יותר מדי במשקל, דבר אשר משפיע לא לטובה על הבריאות. על פי הורוסקופ פלוטו הוא הכוכב שיגרום לכם לחשוב על בריאותכם ולעבור לתזונה יותר בריאה ולהוריד במשקל.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

4,671 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות