הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי אוגוסט 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשילפי הורוסקופ חודשי החודש ייתכנו בעיות בחיי היומיום בין אם בעבודה, במשפחה או בתחומים אחרים והכל יהיה עד אמצע החודש. כל עוד מזל דגים ישתמש בחוכמה שלו וגמישות, הוא יכול לנצל את ההזדמנויות שיופיעו בדרך.

קריירה
מרקורי, השליט בית העבודה של מזל דגים יחדש את מסלולו הישיר כמה שעות לפני תחילת חודש אוגוסט, כך שכל הבלבול נעלם והזרימה במקום העבודה תחזור למצב התקין. זה אפשרי שתתמודדו עם דברי דיבה.

אהבה
ונוס, כוכב ההרמוניה ושל החושניות מעניק הרבה יתרונות לחיים הסנטימנטאליים שלכם: הבנה, יעורר התקרבות ויגרום לאהבה לפרוח. עבור הרווקים זה הזמן המתאים להיכנס למערכת יחסים חדשה, ליזום פיוס או לשפר את המערכת היחסים שכבר קיימת.

כסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ההכנסות הכספיות די משביעות רצון, אבל אתם חייבים להיות זהירים מאוד מול המוסדות כמו בנקים, ביטוח לאומי, מס הכנסה ועוד. אם ותרצו לקחת הלוואה אתם חייבים לקראו גם את האותיות הקטנות של החוזה.

בריאות
גם אם בני מזל דגים מרגישים אי שקט לגבי בריאותם אין מה לדאגה. הבריאות טובה, כל עוד אתם לא מגזימים עם כל מני דברים כמו אוכל וחוסר מנוחה, אשר יגרמו לגופכם לאבד את האיזון.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי אסטרולוגיה חודשית להימנע מסיבוכים הקשורים לבית ולמשפחה, עד כמה שאפשר. ניתן לפתור בעיות על ידי תקשורת טובה, הבנה וסבלנות. תהיו יותר קשובים גם לאחרים.

3,818 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות