הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015


מזל דגים הורוסקופ חודשיבחלקו הראשון של חודש אוקטובר, מזל דגים יתחבר יותר לצד הרוחני שלו ויתחיל להיות יותר קשוב לכל מני דברים אשר מתרחשים סביבו. עם זאת, אל תעמיסו על עצמכם מסרים רוחניים ובוודאי לא לפני שתסננו אותם.

קריירה
מבחינת הקריירה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה פעילה עבור מזל דגים, אבל במיוחד במחצית השנייה של החודש. כוכב הלכת מאדים ניכנס למסלול ישיר וכך חסימות כלשהן שהיו נעלמות וכך חוזים או שיתופי פעולה יתממשו בהצלחה.

אהבה
מאדים מרים את השרוולים ומתחיל לעבוד, מפני שהוא רוצה לסייע לכם לסדר את הדברים ולגרום לכך שאתם תלכו לכיוון הרצוי. לפי אסטרולוגיה חודשית חיי האהבה מושפעים על ידי הכסף, או על ידי החלטות פיננסיות מבוססות על סיבות רגשיות.

כסף
עם ונוס ומרקורי בבית הכסף של מזל דגים החלק הראשון של אוקטובר יהיה נדיב למדי מבחינה פיננסית. מצב זה מביא ליתרונות נוספים כאשר מדובר על רכישות של כל מני אובייקטים, אך סכומי כסף שמקורם משיתופי פעולה עם אחרים.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
החודש יהיו הזדמנויות שעשויות להביא לכך שתפגשו אנשים חזקים ומשפיעים אשר יתרשמו מאד מהפופולאריות שלכם. לפי הורוסקופ חודשי אתם יכולים ליהנות מתמיכה שלהם ברגעים קריטיים, אז אל תהססו לבקש אותה. גם אם יש לחץ פיננסי מסוים, הכסף נמשך אליכם.

4,322 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות