הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשיאם תהיה מתיחות בין מזל דגים לבין בני זוגם בגלל המונוטוניות או חוסר אמון, שיחות והגלויות עשויות לסייע לפתור אפילו קונפליקטים קשים. בסופו של דבר, תלוי איך אתם תצליחו לנהל את המתח הפנימי.

קריירה
בתחום הקריירה מזל דגים מאד רוצה שהביצועים שלו יהיו טובים יותר ובגלל זה הוא לא מהסס לנסות ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו זאת. המניע הוא כמובן האינטרס הכלכלי. עכשיו זה הזמן המתאים ביותר כדי להתקדם, אבל שום דבר לא יבוא בקלות.

אהבה
מרקורי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות לוקה בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות האלה היא התקשורת הלקויה בין בני הזוג, אך תמיד ניתן לתקן זאת.

כסף
החדשות הטובות הן ששבתאי יוצא מחוץ לאזור המתסכל ומבטיח רווחה והישגים בתחום הפיננסי.
גם מרקורי והשמש נכנסים לבית הקריירה כך שהמגמה היא החיובית. כל מה שקשור לכסף על פי
הורוסקופ חודשי יהיה הרבה יותר פשוט.

בריאות
לא משנה עד כמה אתם עסוקים, תמיד רצוי לשים לב לבריאותכם. אתם חייבים לתכנן היטב את היום בצורה כזאת כדי שיישאר מספיק זמן לרגיעה ולמנוחה.  חשוב גם לשמור על סדר קבוע ככל האפשר בחיי היומיום.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לבזבז את הכסף על הדברים יקרים מיותרים אשר גורמים לכם רק ההנאה. תקדישו יותר זמן למשפחה במיוחד עכשיו שיש הקלה בלוח הזמנים שלכם. גם שיניים בדינאמיקה בתוך המשפחה יהיו מבורכים.

3,649 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות