הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי אוקטובר 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשימזל דגים מרגיש החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית שכל פעילות אשר בדרך כלל, היא שגרתית נראה עכשיו כמטלה. כדי לנצל למקסימום את המעבר של ונוס, חשוב לבני מזל דגים להאמין בכישרונותיו.

קריירה
עד חלק האחרון של החודש, הברים לא הולכים חלק עבור מזל דגים. לפי הורוסקופ חודשי השמש נמצאת בזווית הגורמת לירידה ברמת יעילות במקום העבודה, עיכובים ואי הבנות.

אהבה
מאדים מרים את השרוולים ומתחיל לעבוד, מפני שהוא רוצה לסייע לכם לסדר את הדברים ולגרום לכך שאתם תלכו לכיוון הרצוי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית חיי האהבה מושפעים על ידי הכסף, או על ידי החלטות פיננסיות מבוססות על סיבות רגשיות.

כסף
מרקורי מתחיל בתחילת החודש בנסיגה מבית הכסף של מזל דגים ויחזור שוב לשם לאחר אמצע החודש. זה אומר שיהיו בעיות וסיבוכים במישור הפיננסי, לכן, מומלץ להימנע מעסקאות חשובות לשקול היטב מה אתם קונים ומה אתם עושים באפן כללי עם הכסף.

בריאות
חודש אוקטובר אינו חודש יותר מדי נוח מבחינה בריאותית עבורכם. החלק הראשון שלו הוא תחת סימן של חולשה במערכת החסינות, כלומר חוסר כוח פיזי. גם כוח הריכוז לא במיטבו. כנראה תצטרכו לנוח יותר ולטפל במחלות אשר אתם סובלים מהן.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

3,754 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות