הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי אפריל 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשייכול להיות שבני מזל דגים מאוכזבים בגלל ציפיות גדולות מדי. לפי אסטרולוגיה חודשית זאת תקופה לא כל כך טובה בשביל מזל דגים ורק לאחר אמצע החודש יהיה שיפור באווירה בעבודה ובתוך המשפחה.

קריירה
במחצית השנייה של החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה עבור מזל דגים תקופה מאד טובה מבחינת הקריירה. אם אתם רוצים למצאו מקום עבודה חדש זה הזמן לעשות זאת.

אהבה
אין משהו חדש  או משמעותי במערכות היחסים הישנות של מזל .דגים ונוס, השליט של מזל זה, לפי הורוסקופ חודשי ניכנס למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, עם השפעה חיוביים בחיי האהבה.

כסף
מזל דגים נהנה מאהדה והערכה, המוניטין מתחזק והיחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. גם הרצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה יאפשרו לו בעתיד רווחים יפים.

בריאות
הלחץ ממשיך ללחוץ על הכתפיים שלכם , אבל הנוכחות של ונוס במזל שלכם מעודד אתכם לראות את הדברים בצבעים עליזים יותר. גם מאדים מעניק חיוניות ומרץ כך שהחודש בריאותכם משתפרת.

הטיפ החודשי
מומלץ להימנע ממצבים אשר יכולים להוביל לקונפליקטים או לסיכונים מיותרים. בגלל שאתם מרגישים קצת חסרי ביטחון בתקופה זאת, תנסו לראות את חצי הכוס המלאה. גם חוסר אנרגיה זה משהו שדורש תשומת לבכם: לנוח ולהירגע בכל הזדמנות.

4,347 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות