הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי אפריל 2018

מזל דגים הורוסקופ חודשיהתקשורת, הידע והמסמכים חוזרים שוב ושוב למרכז תשומת הלב של מזל דגים כל אלה דרושים סבלנות וזהירות. במהלך חודש אפריל מבחנים, בדיקות, מצגות, ראיונות ומשא ומתן צריכים להיות מתוכננים בקפידה רבה.ם.

קריירה

מבחינת הקריירה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה פעילה, אבל במיוחד במחצית השנייה של החודש. כוכב הלכת מאדים ניכנס למסלול ישיר וכך חסימות כלשהן שהיו נעלמות וכך חוזים או שיתופי פעולה יתממשו בהצלחה.

אהבה

ונוס, כוכב ההרמוניה ושל החושניות מעניק הרבה יתרונות לחיים הסנטימנטאליים שלכם: הבנה, מעורר התקרבות, גורם לאהבה לפרוח. זה הזמן האופטימאלי להיכנס למערכת יחסים חדשה, ליזום פיוס או לשפר את המערכת היחסים שכבר קיימת.

כסף

בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, על פי הורוסקופ חודשי תהיה הקלה עבור מזל דגים .

בריאות

המצב הכללי של מזל דגים ישתפר בהדרגה, אך על פי הורוסקופ המתח עדיין קיים ולכן הוא יכול להביא אתכם למצבים לא ריצוים מבחינה בריאותית. תרגיעו, העבודה זה לא הכל.

הטיפ החודשי

אם אתם תרגישו פחות סבלניים, לא מוכנים להתפשר או שאין מספיק אהבה בחיים שלכם, זה רק בגלל שאתם לא מוכנים לשים את כל הקלפים על השולחן. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לנהל שיחה קנה עם בני הזוג כדי להבהיר להם מה מפריע לכם.

4,827 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות