הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי דגים אפריל 2014

זה הו חודש נהדר עבור הזיכרונות של מזל דגים, להניח למספר עובדות בעברו, אשר אפשרו לו שלוות נפש. אתם מגיבים במהירות ליוזמות ולא תפספסו שום הזדמנות לעשות כסף. מערכות היחסים יכולים לעבור דרך שלב של המונוטוניות או שעמום וכיום יש את הרושם של עמידה במקום.

קריירה
כבר זמן מה מזל דגים עובד קשה או בתנאים קשים ולפעמים יש לו הרגשה שלא מקבל מה שמגיע לו למעשה, בעוד שפעמים אחרות מרגיש מוגבל ביכולת לבחור או לפעול. עם זאת, חודש זה, על פי אסטרולוגית חודשית יכול להביא הישגים גדולים והוא ירגיש שהיה שווה לעשות מאמץ.

אהבה
וונוס, כוכב האהבה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, מפזר המון רגשות על מזל .דגים אתם סוגדים לאהבה, אבל החודש, האהבה יכולה להיות קשורה לקריירה או לימודים. מאדים ממשיך לגרות את האינסטינקטים, למרות האופי שלכם שבדרך כלל הוא רציונאלי.

כסף
לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים נהנה מאהדה והערכה, המוניטין מתחזק והיחסי העבודה הם מעולים, כך שיהיו לקוחות חדשים, חוזים חדשים והכסף יזרם. גם הרצון לשנות, לחדש ולשפר כל מני דברים הקשורים לקריירה יאפשרו לו בעתיד רווחים יפים.

בריאות
השמש, המעניקה את החיים ומרקורי נמצאים בזווית חיונית, כך שאתם מלאי אנרגיה. עם זאת, לקרת סוף החודש אתם צריכם לנוח יותר. בכל מקרה, שבתאי הוא בבית המחלות כך שבריאותכם צריכה להיות כל הזמן תחת פיקוח.
אם מדובר על אישה שהינה בהריון היא חייבת להיות זהירה!

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לצאת להרפתקאות רומאנטיות אם יש קשר שכבר קיים. עדיף לפעול עם אחריות כדי שלא תגיעו יותר מאוחר למצב שתצטערו על מה שעשיתם. תבלו כל רגע פנוי ביחד עם בני הזוג בבית או קחו את בני זוגכם ותצאו לבלות בחוץ. לא תצטערו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות