הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי דגים – דצמבר 2013

חודש דצמבר מלא בשאיפות, אבל עבור מזל דגים לא יהיה קל להגשים אפילו חלק מהן. ליד זה, על פי הורוסקופ חודשי, יש סיכון גבוהה למדי לבריאות של מזל דגים .

קריירה

יש לנצל את הקשרים, אשר יכולים להניע אתכם בהירארכיה חברתית ומקצועית במיוחד בחודש דצמבר. מצד שני, על פי הורוסקופ חודשי, טוב יהיה להיות שמעכשיו דיסקרטיים ויותר חכמים לבחור חברים. זאת תקופה, שבה יש להתקדם לעבר להצלחה.

אהבה
באהבה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשי, אין מהלכים מרהיבים. ביחסים הנוכחים יהיו תגובות פזיזות בגלל הרצון של מזל דגים שמשהו יתחדש בקשר. על פי אסטרולוגיה חודשית, אתם רוצים שהכל יהיה יותר עסיסי ויותר מרגש.

כסף
דצמבר זה הוא חודש האחרון שהכוכבים יתמכו בהם כלכלית. מומלץ, לפי הורוסקופ חודשי, לנצל זאת ולנסות לפתור כמה שיותר בעיות בנושא הכסף כי במשך שלוש שנים הבאות, התמיכה הזו תקטין.

בריאות
צריך תשומת לב מיוחדת למצב הבריאותי. זאת תקופה קשה שבה נושאים רבים ישפיעו על מצבכם הרפואי. מבחינת הבריאות יתעוררו בעיות של מפרקים, גידים ועצמות ובעיות של הצטננות ומערכת הנשימה.

הטיפ החודשי
לעשות רק מה שאתם יכולים לעשות ולהסתכל על חייכם עם עיניים חדשות בהקשר לשינויים חיוביים. אפילו אם, לפי הורוסקופ, הנושאים המקצועיים יהיו מאתגרים, מתסכלים, מעצבנים או מלאי תגמולים תהיו יותר רגועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות