הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי דגים ינואר 2014

לפי הורוסקופ חודשי בימים הראשונים של חודש ינואר הנוכחות של כוכב הלכת מאדים יכולה לייצר סכסוכים וביקורות קטנים, ביחסים בין בני הזוג או במקום העבודה. אבל כל המצב יירגע לקרת אמצע החודש.

קריירה
הקריירה של מזל דגים, במיוחד בחלק השני של החודש מתחילה להתאושש, כאשר הוא יחליט שהיגיע הזמן לעשות שינויים, בדרך החשיבה שלו מול כל מני הזדמנויות. בתקופה הזאת, אכן יהיו הצעות מעניינות ואתם תצליחו למשוך את תשומת הלב על ידי רעיונותיכם.  

אהבה
בחיי האהבה של מזל  דגים שני צדדים: מצד אחד הוא יכול להביע רגשות חזקים ומצד שני הוא מודע צריך לעשות סדר ברגשותיו. חלק מבני מזל זה יואשמו שהם אוהבים בגלל הכסף ואחרים מסתכלים באדישות על הפן הזה של החיים.

כסף
ע"פי הורוסקופ חודשי בימים הראשונים של חודש, מזל דגים ממשיך לחשוב על הדרך שבה הוא יכול להרוויח את הכסף שלו. הכסף שתצברו בתקופה הזאת לפי אסטרולוגיה חודשית יתבסס על טיב הקשרים עם עמיתים לעסקים או עבודה.

בריאות
מצב הבריאותי יהיה טוב לאורך כל החודש כי לפי הורוסקופ נפטון נכנס לתנועה ישירה מאמצע חודש שעבר ויחד עם זה המצב שלכם התייצב. עם זאת, יהיו מעט דברים ללא חשיבות שיפריעו כמו מתחים נפשיים בעיקר בגלל דאגות.

הטיפ החודשי
הורוסקופ חודשי ממליץ לכם שתשתמשו בכל יצירתיותכם כדי לזכות במעמד חדש מבחינה חברתית או מקצועית. להורים שבניכם היגיע הזמן לנקוט בצעדים דראסטיים בכל מה שקשור לחינוך הילדים,
אחרת הם יכולים בקלות ללכת בדרכים הלא נכונות.

2 תגובות על “הורוסקופ חודשי דגים ינואר 2014

  1. לילך

    תודה על הורוסקופ חודשי טוב עבור החבר שלי שהוא הוא מזל גדי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות