הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי דגים מרץ 2014

הורוסקופ חודש מרץ של מזל דגים מבשר על כך שהוא ירגיש יותר בטוח לגבי הפעולות והמטרות שלו. זו היא תקופה שבה טוב לבחון את העבר, בל לא טובה עבור תוכניות לעתיד.

קריירה
מרקורי, השליט בית העבודה של מזל דגים חידש את מסלולו הישיר כמה שעות לפני תחילת חודש מרץ כך שהבלבול נעלם וזרימת העבודה תחזור למצב הקודם. זה אפשרי שתתמודדו עם דברי דיבה. 

אהבה
מאדים, שליט מזל ,דגים לפי אסטרולוגיה חודשית מתחיל בנסיגה דווקא בבית היחסים. התנועה הזו היא לא טבעית ומביאה מתחם, התרחשויות בלתי רגילות, ומהלך האירועים יכול לפנות לכיוונים לא צפויים.

כסף
לפי הורוסקופ חודשי, בחודש מרץ ההכנסות הכספיות משביעות רצון, אבל אתם חייבים להיות זהירים מאוד  מול המוסדות הפיננסיים כמו בנקים, מס הכנסה ועוד. במידה ותרצו לקחת הלוואה תקראו גם את האותיות הקטנות.

בריאות
למרות שהמצב הכללי של מזל דגים נראה שמשפר בהדרגה, עדיין לא הכל בסדר. על פי הורוסקופ המתח הוא אחד האויבים, ולכן הפזיזות והקיצוניות יכולים להביא אתכם למצבים לא ריצוים.

הטיפ החודשי
החודש על פי הורוסקופ מומלץ מאש למנוע ממצבים אשר עשויים לגרום לסכסוכים! בחלק השני של החודש רצוי להיזהר מאד לא להתקרב לאנשים שהם חולים מפני שיש סכנה של התדבקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות