הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשיחודש דצמבר לפי הורוסקופ חודשי חודש מלא באירועים. חודש עם הרבה תשוקה אך גם חודש מבלבל במיוחד. אז קחו את הכל בקלות ולאט! התפיסה של מזל דגים היא סובייקטיבית מעוותת, אז לא מומלץ לקחת החלטות חשובות עכשיו.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל דגים ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
אם אתם נמצאים ביחסים שהוא מאמין בהם באמת, יהיה חכם להקדיש יותר תשומת לב לרגשות והתגובות של בני הזוג ולנסות לשים את עצמו לעתים קרובות יותר במקומם. החלק הראשון של החודש נראה מורכב ביותר, במיוחד בימים הראשונים.

כסף
גם אם אתם מרוויחים מספיק כסף תלמדו גם לחסוך כדי שגם בעתיד לא תצטרכו לדאוג לביטחון הכלכלי שלכם. לפי אסטרולוגיה חודשית העקשנות והפזיזות לגבי קבלת החלטות לא יתרמו ליציבות הפיננסי של מזל דגים. אם הוא לא יחשוב טוב, המצב יכול להתהפך וזה יוביל להפסדים.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

4,012 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות