הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי יולי 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשייכול להיות שבני מזל דגים מאוכזבים בגלל הציפיות הגדולות מדי. לפי אסטרולוגיה חודשית זאת תקופה לא כל כך טובה בשביל מזל דגים ורק לאחר אמצע החודש יהיה שיפור בעבודה ובתוך המשפחה.

קריירה
לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים מרגיש חוסר הביטחון עצמי בתקופה זו. בכל זאת, נסו לראות את חצי הכוס המלאה ולעשות מעין בדק בית כדי לגלות מה גרם להיכשל בתחום המקצועי.

אהבה
כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה וזה מביא לליקויים, חסימות ותסבוכות רבות בחיי הזוגיות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עליכם להיות חזקים או במערכת יחסים סולידית כדי לעבור את התקופה הזו.

כסף
נראה שבמהלך חודש יולי הכסף לא חסר. לאחר עבודה מאומצת אתם מתחילים לקטוף את הפירות. לאט, לאט המצב הפיננסי ילך וישתפר כך שתוכלו סוף, סוף ליהנות מהכסף שהרווחתם ללא דאגות.

בריאות
מערכת העצבים של מזל דגים נמצאת תחת לחץ מתמיד החודש. אפשר לדבר על עומס או מתח, ואולי בעיה יותר ישנה. אתה לא בתקופה הכי טובה, אז אתם צריך לנהל את הכוחות שלכם בתבונה. סדר העדיפויות וחיים מסודרים הם הפתרון!

הטיפ החודשי
ההמלצה הטבה ביותר היא לשמור על עצמכם כדי לא להיות מעורבים במצבים לא נעימים, שנויים במחלוקת או שיכולים להזיק למעמדכם! מומלץ גם לא לפעול בשתי חזיתות.

4,418 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות