הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי יולי 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשיבחלקו הראשון של חודש יולי, מזל דגים יהיה מודע יותר לצד הספיריטואלי שלו ומתחיל להיות יותר פתוח למסרים של היקום. עם זאת רצוי שתסננו קודם את הרעיונות שכל מני "צדיקים" מקדמים ולאחר מכן להחליט מה אתם מוכנים לקבל ומה לא.

קריירה
הקריירה חשובה מאד לבני מזל דגים, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלהם. למרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב, לפי הורוסקופ חודשי יהיו כמה הזדמנויות, אך לא כולם יגיעו למימוש.

אהבה
חודש יולי הוא בדרך כלל חודש שיכול להביא שביעות רצון. היחסים בין בני הזוג יכולים להיות מאוד מהנים ונוחים כל עוד קיימת רוח של ידידות וכל עוד בני הזוג חולקים עניינים משותפים, אבל נוטים לפעול יותר ברמה הגיונית ולא ברמה רגשית.

כסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה שבה חוצים את בית הכסף של מזל דגים השמש ומרקורי. גם וונוס מביא הזדמנות לרווחים נוספים ומרכז את כל האנרגיה שלו לכיוון הזה. שימו לב של להוצאות גבוהות יותר מהרגילה.

בריאות
החודש ייתכן שיהיה קצת סוער מדי עבורכם, ללא שלווה או נוחות וזה יכול להשפיע על האיזון הפנימי שלכם. אל תנשו לשחרר את הלחצים על ידי אכילה ושתייה! כדאי להרגיע את העצבים באמצעות בפעילות הפיזית אנרגטי ומתמשכת.

הטיפ החודשי
בעיות רפואיות או בעיות בעבודה של האדם שלידכם יכולות להפר את הרמוניה האישית, אבל המלצת אסטרולוגיה חודשית היא לשתף ולדבר על הדברים וכך תוכלו להתמודד טוב יותר עם המצבים האלה.

3,866 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות