הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי ינואר 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשיבמהלך החודש הזה מזל דגים התבקש להעריך את עצמו מחדש ברמת הפרט. מה יש להפסיד, כאשר אתם חייבים לבחור בין לשתוק לבין לדבר על התסכולים והצרכים שלכם? מהם הפחדים שהפריעו לממש את הפוטנציאל האמיתי שלכם? אלה רק שתיים מהשאלות שאתם צריכים לענות.

קריירה
על פי הורוסקופ חודשי מזל דגים ירחיב את תחומי עניין בתחום הקריירה, לאמרות שבחלקו האחרון של החודש הקודם, היה לו קושי מסוים להסתגל לשינויים שקרו במקום העבודה. הפעם הביטחון העצמי חוזר וזה נראה שהכל חוזר לקדמותו.

אהבה
עם ונוס, כוכב האהבה, ממוקם ממש בבני מזל דגים האהבה תמצא בקלות דרך אליו ותמלא את הנשמתו בהרבה אושר. יופיטר, לפי  אסטרולוגיה חודשית נמצא בבית החשיבה והתקשורת של מזל זה, ומביא לחיי הזוגיות תשוקה שהיא מוזנת  על ידי תקשורת והרמוניה נפשית.

כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה הקלה עבור מזל דגים.

בריאות
תמשיכו לעקוב מקרוב על בריאותכם גם החודש. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן רציני ומיידית. תנסו להתייעץ עם רופאים מומחים במידת הצורך ולעשות בדיקות כלליות.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לקבל שום החלטה לגבי חיי הזוגיות מפני שזה לא הזמן המתאים כרגע. תנסו להיות יותר קשובים לכל התלונות שחלק גדול מהן מוצדקות.

4,002 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות