הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי מאי 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשיחודש מאי יהיה עבור מזל דגים די חיובי. עכשיו, לפי הורוסקופ חודשי ניתן לחוש צמיחה במישור האישי גם במישור המקצועי. לאחר אמצע החודש אתם תתחילו להיות יותר קשובים לצרכים שלכם.

קריירה
משהו  לא הולך כמו שצריך והכל בגלל מאדים, שנסוג מבית העבודה של מזל דגים. אפילו אם אתם מצליחים, רק כמה אנשים יודעים על המאמצים שאתם עושים. בעבודה לפי אסטרולוגיה חודשית יחסי העבודה מלאי עצבנות ומתחים.

אהבה
מרקורי על פי הורוסקופ נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות מאופיין בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות זאת התקשורת הלקויה בין הפרטנרים, אך תמיד ניתן לתקן זאת.

כסף
למרבה הצער, כל מה שמתרחש החודש מבחינה כספית תלוי רק בבני מזל דגים, אלא בעיקר באלה שאתם הוא עובד. חלק מההכנסות יגיעו קצת באיחור אבל יגיעו בסוף.

בריאות
למרות שהמצב הכללי של מזל דגים נראה שמשפר בהדרגה, עדיין לא הכל בסדר. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המתח הוא אחד האויבים, ולכן הפזיזות והקיצוניות יכולים להביא אתכם למצבים לא ריצוים. חוץ מזה, מאדים הוא "מומחה" בתאונות, בעיות שרירים וזיהומים.

הטיפ החודשי
מומלץ לפי הורוסקופ לצאת החוצה ככל האפשר, להיפגש עם חברים ולהשתתף בפעילויות קבוצתיות. זה יעשה לכם רק טוב! התמדה וסבלנות יעזרו לכם להשיג כל מה שאתם תרצו.

4,008 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות