הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי מרץ 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשימזל דגים צריך לשים לב למילים שבהן הוא משתמש כי לפעמים מבינים אותן לא נכון. על פי הורוסקופ חודשי זה יהיה טוב אם תהיו יותר צנועים ועם הרגליים על הקרקע.

קריירה
כבר זמן מה מזל דגים עובד קשה או בתנאים קשים ולפעמים יש לו הרגשה שלא מקבל מה שמגיע לו למעשה, בעוד שפעמים אחרות מרגיש מוגבל ביכולת לבחור או לפעול. עם זאת, חודש זה, על פי אסטרולוגית חודשית יכול להביא הישגים גדולים והוא ירגיש שהיה שווה לעשות מאמץ.

אהבה
חודש מרץ אינו נטול מתח עבור מזל דגים , אך למרות זאת, המצב הוא די יציב. מצד שני, אתם נוטים להעלות את הרף ולהביע דרישות גדולות מהרגיל וזאת הסיבה לוויכוחים מיותרים.

כסף
אם מזל דגים יקבל הצעות חדשות לגבי העבודה יש לבדוק אותן בזהירות ויש להיזהר בהחלטות שיכולות להיות גורליות לגבי מצבו הפיננסי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, אתם תעברו תקופה עם רגעים קריטיים, לגבי הכסף, בשבוע השני של החודש. המצב משתפר לקרת סוף החודש.

בריאות
סוף החודש מביא הקלה גדולה: מאדים עוזב וכך אם היו לכם בעיות בריאות, בשמונת החודשים האחרונים, עכשיו אתם יכול לצפות לשיפור משמעותי במצבכם הבריאותית. למרות זאת, עד סוף החודש רצוי להיזהר, , במיוחד לגבי זיהומים, דלקות ופגיעות.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לקבל שום החלטה לגבי חיי הזוגיות מפני שזה לא הזמן המתאים כרגע. תנסו להיות יותר קשובים לכל התלונות שחלק גדול מהן מוצדקות.

4,469 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות