הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי נובמבר 2015


מזל דגים הורוסקופ חודשיחודש נובמבר יהיה עבור מזל דגים די חיובי. עכשיו, לפי הורוסקופ חודשי ניתן לחוש צמיחה במישור האישי גם במישור המקצועי. לאחר אמצע החודש אתם תתחילו להיות יותר קשובים לצרכים שלכם.

קריירה
השמש נמצאת בבית מזל דגים ולפי הורוסקופ חודשי מעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.

אהבה
ונוס, כוכב ההרמוניה ושל החושניות מעניק הרבה יתרונות לחיים הסנטימנטאליים שלכם: הבנה, מעורר התקרבות, גורם לאהבה לפרוח. זה הזמן האופטימאלי להיכנס למערכת יחסים חדשה, ליזום פיוס או לשפר את המערכת היחסים שכבר קיימת.

כסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה עם גוון פיננסי. החודש חוצים את בית הכסף של מזל דגים השמש ומרקורי. גם וונוס מביא הזדמנות לרווחים נוספים ומרכז את כל האנרגיה שלו לכיוון הזה. קיים סיכון של הוצאות גבוהות יותר מאשר כרגילה.

בריאות
אתם עוברים, על פי הורוסקופ תקופה מתוחה ויש עם כל הסממנים המוכרים: עצבנות, חוסר סבלנות, אי סדר במה שאתם עושים. תנסו לשמור על איפוק , לנוח ככל האפשר ולנהל חיים מאוזנים. תשימו לב לתזונה ואל תשכחו לעשות פעילות גופנית.

הטיפ החודשי
ממליץ לכם שתשתמשו בכל האמצעים כדי לזכות במעמד חדש מבחינה חברתית או מקצועית. להורים שבניכם היגיע הזמן לנקוט בצעדים דראסטיים בכל מה שקשור לחינוך הילדים, אחרת הם יכולים בקלות ללכת בדרכים הלא נכונות.

4,003 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות