הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשיחודש נובמבר יהיה עבור מזל דגים חודש תוסס מאד, כך שהוא יהיה עסוק כל הזמן. אתם תוכלו להכיר ולפגוש אנשים רבים, לדבר, לנהל משא ומתן וכו". האנשים החדשים שאתם תכירו יכולים להפוך לשותפים שלכם בכל מני פרויקטים.

קריירה
מאדים פוגש את שבתאי בבית הקריירה. על פי הורוסקופ חודשי לבני מזל דגים יש הרבה רצון לפעול, שזה בסדר גמור, אבל רצוי לא לפעול פזיז, אלא באופן אסטרטגי ועם דיפלומטיה. זה הוא חודש שבו אתם יכולים להצליח אם תתחילו לעשות את השינויים שאתם חשבתם לעשות.

אהבה
בחלק הראשון של החודש בתחום האהבה הדברים מתרחשים במהירות רבה ממה שאתם מצפים. חלקם יכולים לקחת תפנית חיובית וחלקם תפנית שלילית.  למרבה המזל, על פי הורוסקופ של מזל זה, שבתאי יסדר בשלב כלשהו את הכל.

כסף
בתקופה הנוכחית, מצב מתוח וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה על מזל דגים לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
אתם מרגישים רצון עז להתקדם או לכבוש, אבל אסטרולוגיה חודשית ממליצה להיות זהירים, ולרסן את הרגשות האלה. אתם חייבים להיות רציונאליים,  לשקול את מעשיכם היטב, אם אתם לא רוצים צרות!

4,013 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות