הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי – ספטמבר 2015


מזל דגים הורוסקופ חודשיהאירוע של חודש ספטמבר הוא כניסתו של שבתאי לבית הקריירה של מזל דגים, איפה יישאר עד סוף שנת 2017. שבתאי דורש משמעת ולקיחת אחריות במהלך כל התקופה. כל זה יכול להגביל את חופש הבחירה של מזל דגים. אבל עם שבתאי לידכם, אתם יכולים לבנות את עתידכם.

קריירה
הזווית בין שבתאי לבין אוראנוס,שבבית הקריירה של מזל דגים, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יכולה לעזור לו לבצע את השינויים שרצה לעשות מבחינה מקצועית, לא פתאום, אלא לאורך זמן, באופן מבוקר ובאופן אסטרטגי.

אהבה
זה יקרה לאחר אמצע החודש: שבתאי יוצא מהבית של אהבה של מזל זה,כך שמעכשיו אתם יכולים להפגין את הרגשות בלי שום רסן או אישור של מישהו. בנוסף מאדים, ממוקם מעולה, תוך מעבר בין ונוס, וצדק והתוצאה היא אושר וסיפוק.

כסף
לפי הורוסקופ חודשי הכספים של מזל דגים הינם במרכז תשומת הלב במהלך כל החודש הזה. המצב הפיננסי היה תקוע, אך החלטות ויוזמות חדשות יבטלו מצב זה. ייתכן מדובר על משהו קשור לנדל"ן או קרקע, לדיור או לחפצים יקרי ערך.

בריאות
זאת תקופה שבה אתם חייבים להשגיח מקרוב על בריאותכם וכל בעיה שאינה מטופלת יכולה להחמיר. תעשו בדיקות כלליות או תבדקו מה הן הסיבות לכל מני בעיות. אם תתקלו בבעיות בריאות הן צפויות להופיע בחלקו האחרון של החודש.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לשלוט ברגשות שלכם ולפעול באופן רציונאלי. תנסו נסים לגייס גם אנשים אחרים לפרויקט משות כי יש לכם סיכוי להצליח. תתכוננו לקראת חידוש בקריירה, יתרה על כן, זה יהיה יותר טוב שזה יהיה ביוזמתכם.

5,380 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות