הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשיחודש ספטמבר יהיה חודש מלא משאבים והזדמנויות עבור מזל דגים. אם הוא ידע איך לנצל אותם להפוך אותם להישגים אתם רק תרוויחו מוניטין וכבוד. הדבר החשוב ביותר הוא להגדיר את יעדיכם.

קריירה
בתחום הקריירה על פי הורוסקופ חודשי אתם תחדשו פרויקט ישן אשר לא השלמתם, אך, אתם תצטרכו לעשות להתאמץ יותר הפעם כדי להשיג את המטרה. אתם הולכים לקרוא התמחות ועבודת צוות.

אהבה
בחיים סנטימנטאליים של מזל דגים, בחלקו הראשון של החודש משתלבים אהבה ידידות, בילויים ותוכניות לעתיד. בחלק השני של החודש קיימת נטייה לראות את הדברים באופן לא מצואתי וזה יכול להוביל לאכזבה.

כסף
סוף, סוף לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ההרגשה היא שאתם מתחילים לראות את התוצאות העבודה שתם מעורבים בה. כמובן שמדובר על התגמול הכספי, דבר אשר יגרום לכם סיפוק רב.

בריאות
מרקורי נמצא בנסיגה בבית הבריאות וליקוי הירח יגרום להרבה דאגות בתחום הבריאות ולכן, לא משנה כמה אמון יש לכם בחוסן הגוף בחודש זה תהיו כשובים לו. קיימת אפשרות שתצטרכו לפתור בעיה רפואית ישנה.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להקשיב היטב למה יש גם לאחרים לומר ותסבירו להם בסבלנות מה אתם רוצים כדי שיבינו אתכם כראוי. תנו לאחרים להסתדר לבד ואתם תטפלו בבעיות שלכם!

3,783 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות