הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ חודשי פברואר 2016

מזל דגים הורוסקופ חודשימזל דגים הוא אינטואיטיבי ומלא בתובנה וישתמש ביכולות האלה גם במישור המקצועי אך גם במישור האישי. השאיפות מתעוררות וזאת הסיבה לרצון העז להצליח. בנוסף, תקבלו גם תמיכה.

קריירה
עד חלקו האחרון של החודש, הדברים הולכים חלק עבור מזל דגים. עם זאת, לפי הורוסקופ חודשי השמש נמצאת בזווית אשר תגרום לירידה ברמת הביצועים במקום העבודה, עיכובים ואי הבנות.

אהבה
מרקורי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות מאופיין בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות אלה זאת התקשורת הלקויה בין הפרטנרים.

כסף
כל מה שמתרחש החודש מבחינה כספית זה יהיה תלוי לא רק בבני מזל דגים, אלא בעיקר באלה שאמורים לשלם לו. חלק מההכנסות יגיעו קצת באיחור אבל הן יגיעו בסוף.

בריאות
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לשמור על בריאותכם כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהיא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות.

הטיפ החודשי
ההמלצה היא לא לצאת להרפתקאות רומאנטיות אם יש קשר שכבר קיים. עדיף לפעול עם אחריות כדי שלא תגיעו יותר מאוחר למצב שתצטערו על מה שעשיתם. תבלו כל רגע פנוי ביחד עם בני הזוג ולא תצטערו!

5,081 גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות