הורוסקופ מזל דגים

הורוסקופ שנתי 2014 מזל דגים


הורוסקופ שנתי מזל דגיםשבעת החודשים הראשונים של השנה, על פי הורוסקופ שנתי 2014, הם בעתיים למדי עבור מזל דגים. בין פלוטו, אוראנוס, צדק, ומאדים, תהיה הצטלבות תצורה שנשמרת עד יולי 2014 ומייצרת מתחים. יש לחצים על הקריירה, שותפויות, דיור, רכוש, ההורים והמשפחה. כול התחומים האלה הם ברי מתח או שינויים. בכל אחד מהם יכול להופיע אתגרים שיכולים להוביל להישגים או לקשיים. הלחץ הכי גדול הוא על הבית ומשפחה ומכאן הצורך לחוכמה וזהירות של מזל דגים. על פי הורוסקופ, בני מזל דגים הם אסטרטגים טובים. אם הם יודעים להעריך מצבים, לבנות האסטרטגיות המתאימות ולהוסיף לזה סבלנות, הם יעברו בבטחה מעל כל הקשיים.

קריירה
הקריירה, היא העמוד השני של שנת 2014, אחרי היחסים ועבור חלק מבני מזל דגים, קריירה יכולה להיות במקום הראשון. על פי אסטרולוגיה שנתית, מאדים, הוא כוכב הפעולה, ויושב בבית הקריירה של דגים עד יולי 2014. מאדים הוא כוכב- לכת של שאפתנות, יוזמה, תחרות והמאבק. לפיכך, הוא רוצה לגייס את מזל דגים כדי להוכיח את ערכו, כדי להראות את יכולותיו. אתם צריכים להתערב ולקחת את החיים בידיהם  ולפעול. אז מאדים הוא הדחפן אבל מגרים אותו אוראנוס, יופיטר ופלוטו. מדובר על, פי תחזית אסטרולוגית, על אנרגיות גדולות וחוסר סבלנות, אימפולסיביות, יכולות להיות הרסניות.

אהבה
מחודש מרץ, עד למחצית השנייה של יולי, דגים ישקול כל היחסים והחברויות. מידת החיבה והסיוע שקיבל מחברים עשויים להיות בירידה דרסטית. בתקופה של התמוטטות יחסים, הדגים ייתפש כאדם אדיש וקר, על ידי האנשים המקיפים אותו. עדיין עד אמצע יולי, צדק הוא עדיין לצידו במערכות יחסים. הוא מוזמן לעבור לפעולה, לעשות דברים חדשים יחד עם בני זוגם לחיים. אפשר להיות נועז ולנסות כל הדברים שלא העיז לעשות אותם עד עכשיו. זה יכול להביא רעננות בחיים האישיים. ראוי לציין שיש גם תקופה, שבה דגים, נראה מוכן לעסוק בסיפור של אהבה גדולה מהחיים.  

כסף
ביולי 2014, כוכב צדק יכנס למזל אריה, לבית ההכנסות והכסף שהושג ממקורות אחרים חוץ מהמאמץ העצמי. לכן, הכסף יהיה אחד מהנושאים המועדפים של הדגים השנה. צדק הוא הכוכב המזל והזדמנויות והחלק השני של שנת 2014 הוא אחד הטובים ביותר בחיים הפיננסיים של דגים. האפשרויות הן רבות: קבלת העלאה של שכר משמעותית, קבלת בונוס כספי או זכייה בלוטו. מצד שני, בן מזל דגים יוכל לסמוך על תמיכה כספית של המשפחה עבור השקעות שונות או פשוט לעזור בעת הצורך, או כסף עבור חוב או לטיפול רפואי.  

בריאות
כבר בתחילת השנה 2014 יהיה די קשה כי בן מזל דגים חסר התלהבות, כנראה חוסר אנרגיה. יתכן שזה נראה שדגים לא מסוגל למאמץ ספונטאני. למרות שהוא מרגיש תשישות פיזית הוא יתר מתעסק במראה החיצוני. בחודש יוני תהיה תקופה של קשיים נפשיים וכוח ריכוז וזיכרון ירודים. רצוי לנסות לטפל בעצמו בתקופה זו, גם בזרועות, ידיים, כפות הידיים, אשר יכולות לסבול מטראומות. מזל דגים צריך להתחיל בתהליך מואץ של התחזקות הכוחות. מלבד העובדה שהוא מרגיש חסר אנרגיה, שהוא אנמי וחסר חיוניות, ייתכנו דלקות בדרכי השתן או אבנים בכליות.

הטיפ השנתי
יש לרכז את האנרגיה לכיוון הפעילות רוחנית אשר תביא שיפורים בסגנון החיים של דגים.
חשיבה יצירתית יכולה להיות קלף מנצח בתקופה הזו, על-ידי היכולת לראות מצבים מסוימים מנקודת מבט מעט שונה. לכן, תשתמשו בה כדי לשפר את היחסים עם יקיריכם ולקחת אחריות גדולה יותר בהקשר ליחסים האלה.

2 תגובות על “הורוסקופ שנתי 2014 מזל דגים

  1. דנה

    אהבהתי!!!
    יש לכם הורוסקופ שנתי מלא בדברים כפי שלא ראיתי בשום אתר.

    1. דיאנה

      אני מסכימה עם דנה ממשש מרתק וכל כך נכון זה מדהים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות