הורוסקופ מזל דגים

התאמת מזלות מזל דגים

התאמת מזלות מזל דגיםהתאמה בין מזלות שונים היא מאוד חשובה לפחות משתי סיבות. בעיקר כאשר אין התאמה בין שני מזלות אפשר להגיד שמדובר על שני האנשים הפועלים בשני כיוונים רגשיים שונים לחלוטין. כמה מזלות הם רגשיים והם מגדירים את חייהם מפרספקטיבה רגשית, בעוד שמזלות אחרים אינם מרגישים מאד בנוח כאשר הם צריכים להבין ולבטא את רגשותיהם.

עם זאת, להיות מתאים או לא מתאים עם מישהו לא תמיד זה דומה בלצייר את החיים בשחור ולבן. אם מדובר על התאמת מזלות שמתאימים, עליך להשקיע פחות מאמץ כדי להבין, יחד עם זאת התאמת מזלות שהם תיאורטית לא מתאימים, ההבנה עשויה לבוא לאחר מאמץ גדול יותר. וכל הדברים אפשריים, נכן?
כאשר אין התאמה טובה יש לפעמים צורך של החזרת אהבה לפי הקבלה ואז צריך לפנות למיסטיקנים.

על פי הורוסקופ, בני מזל דגים נמצאים ביחסים טובים עם מזלות המים, בדיוק כמוהם: מזל עקרב, סרטן, ועם מזלות האדמה: מזל גדי, שור, אבל פחות עם מזל בתולה שהוא לחלוטין שונה מבני מזל דגים. בגלל ההבדלים האלה, מערכות יחסים עם אנשים שנולדו במזלות אחרים יכולים להיות סותרות ומאופיינות בהשלמת החסר יותר מאשר התאמה.

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות