הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ חודש אוגוסט 2015


מזל דגים הורוסקופ חודשי יצירתיות היא הצד החזק של מזל דגים, בחלק הראשון של חודש אוגוסט. חושב לחשוב כיצד אתם יכולים לפתח את כישרונותיכם בצורה שתוכלו לנהנות מהם. המאמצים שתעשו עכשיו ישתלמו בעתיד. אתם בכל התקופה הזאת מאד עסוקים בלהשיג מטרות שונות.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל דגים ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
ליופיטר מצטרפים השמש, מרקורי וונוס וזה אומר שמצפה לכם חודש נפלא מבחינת האהבה. על פי אסטרולוגיה חודשית יש לכם פתיחות רגשית גדולה היוצרת היקום רומנטי עם הזדמנויות חיוביות ביותר לפגוש את אהבה וליהנות מטעם האושר!

כסף
גם אם אתם מרוויחים מספיק כסף תלמדו גם לחסוך כדי שגם בעתיד לא תצטרכו לדאוג לביטחון הכלכלי שלכם. העקשנות והפזיזות לגבי קבלת החלטות לא יתרמו ליציבות הפיננסי של מזל דגים. אם הוא לא יחשוב טוב, המצב יכול להתהפך וזה יוביל להפסדים.

בריאות
תשמרו על עצמכם! לפי הורוסקופ חודשי יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

הטיפ החודשי
החודש יהיו הזדמנויות שעשויות להביא לכך שתפגשו אנשים חזקים ומשפיעים אשר יתרשמו מאד מהפופולאריות שלכם. אתם יכולים ליהנות מתמיכה שלהם ברגעים קריטיים, אז אל תהססו לבקש אותה. גם אם יש לחץ פיננסי מסוים, הכסף נמשך אליכם.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות