הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים במיטה

מזל דגים במיטהמזל דגים הוא סימן של מים, ופעילות מינית של מזל דגים במיטה מאופיינת על ידי הנאה רגשית עזה. בדרך כלל בהיעדרות בן/בת זוג של איחוד הנשמות, במונחים של פנטזיות, מזל דגים אוהב להיות נשלט על ידי הפרטנר שלו. אם לשותף של מזל דגים במיטה תהיה הסבלנות הדרושה להגשים לו את כל הגחמות, תהיה לה הפתעה נעימה לגלות פן אחר של מזל זה.

להפתעתן, אלה אשר חשבו שמדובר על מזל חולמני ללא תקנה יוכלו לגלות את הצד הפראי של מזל דגים במיטה, עם העדפות מינית מוזרות שמובילות לעיתים קרובות להנאה הכי דגולה גם בשבילו אבל גם בשבילן. מזל דגים במיטה מובל על ידי הרצון לממש את כל הפנטזיות המיניות ורוצה בן זוג שתלטן ומוכןלהגשים לו את הפנטזיות. בני מזל דגים תופסים את חיי האהבה כפעילות עם פוטנציאל יצירתי, אשר מעורבים בהם הנאה והחיבור הרוחני. החולשה של מזל דגים זה לקבלת הצעות מגונות ובלתי צפויות וזה יהיה תמיד לטעמו. יש לדעת שלא תמיד כישוף אהבה מהיר עבוד אצל מזל דגים.

מזל דגים מסוגל לתת הכל ולהקריב את עצמו למען בן זוגו, אבל הוא גם דורש הוכחות של אהבה מן האחר. הוא זקוק לליטופים וצריך עידוד. לעתים קרובות הוא יכול לנצל את התלות המוגזמת בבן הזוג. מזל דגים במיטה נמשך למה שחסר לו: אומץ. אם בני מזל דגים אינם מאושרים באהבה, הם מחפשים מקלט בהתמכרויות, ויכולים להגיע לחרס עצמי. מתי מזל דגים רוצה לכבוש או למשוך את תשומת הלב של הזוג, הוא מנסה לעשות רושם טוב, אבל הוא לא מציג את אישיותו האמיתית. בגלל טוב לבו והנאיביות שלו, הוא יכול בקלות ליפול קורבן להונאה רגשית. הוא בן זוג שקט, דיסקרטי, רומנטי ומאד רגיש. כמובן שיש הבדלים בין בני מזל דגים במיטה: נקבה במיטה לעומת זכר במיטה. אישה דגים למשל מלאה בתשוקה מינית ולא אוהבת בדרך כלל  להגיד לא. היא גם אוהבת כל המשחקים הארוטיים. זכר דגים אוהב להעניק לבת זוגו חוויה בלתי נשכחת במיטה וחיי המין שלו חייבים להיות ממש יפים, אפילו מרהיבים.

32,554 גולשים צפו בעמוד זה

מזל דגים נקבה במיטה

מזל דגים נקבה במיטהמזל דגים נקבה היא אישה חולמנית, ויש לה אידיאלים על אהבה ובגלל זה לעיתים קרובות היא מאוכזבת עם מה שקורה…
readmore

מזל דגים זכר במיטה

מזל דגים זכר במיטהעבור מזל דגים זכר, החיים הארוטיים חייבים להתקיים רק בגלל שאפשר לבטא אותם במילים יפות. נשים מעוניינות אותו רק…
readmore

תגובה אחת על “מזל דגים במיטה

  1. לילך

    אני מזל דגים וכמעט הכל מה שכתוב באתר נכון לגבי.
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות