הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ חודשי יולי 2014

על פי הורוסקופ חודשי בחלק הראשון של חודש יולי האירועים זורמים אחד אחרי השני. אם מזל דגים לא יזהר, הם יכולים לקחת כיוון לא צפוי ואולי אפילו לא נעים. אם מזל דגים לא חשב עדיין לבצע שינויים בחייו, טוב יעשה לחשוב על זה, כי אחרת האירועים עלולים  לתפוס אותו על רגל שמאל.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל דגים ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.

אהבה
אתם נכנסים לתוך תקופה, על פי אסטרולוגיה חודשית לא פשוטה, לא יציבה וייתכן שהחודש מערכת היחסים תעבור טלטלה. לא נשללים כל מני האכזבות או חזרה לקשר ישן.

כסף
רוב הבשורות על פי הורוסקופ הטובות באות מהכיוון הפיננסי. בתקופה האחרונה נאלצתם להתמודד עם קשיים ועיכובים אבל  עכשיו הכל חוזר בהדרגה לקדמותו. תנסו לנהל יותר בחוכמה את הוצאותיכם.

בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לקבל שום החלטה לגבי חיי הזוגיות מפני שזה לא הזמן המתאים כרגע. תנסו להיות יותר קשובים לכל התלונות שחלק גדול מהן מוצדקות.

[facebook_like_button]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות