הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ חודשי יוני 2014

במהלך החודש הזה מזל דגים התבקש להעריך את עצמו מחדש ברמת הפרט. מה יש להפסיד, כאשר אתם חייבים לבחור בין לשתוק לבין לדבר על התסכולים והצרכים שלכם? מהם הפחדים שהפריעו לממש את הפוטנציאל האמיתי שלכם? אלה רק שתיים מהשאלות שאתם צריכים לענות.

קריירה
לפי אסטרולוגיה חודשית החודש אתם חייבים לחשוב על מצבכם בעבודה, על אסטרטגיות או יוזמה, אז כדאי להכין את השטח. במידה מסוימת אתם מרגישים צורך עצום לשנות דברים בהתנהלות שלכם. עכשיו זה זמן טוב לעשות זאת מבלי להסס.

אהבה
כוכב הלכת וונוס מפזר את קסמו על החיים החברתיים של מזל דגים, שישתתף בכל מני מסיבות, הזדמנות טובה לפגישות עם אנשים חדשים. עבור אלה שכבר נמצאים במערכת יחסים, לפי הורוסקופ חודשי הקשר יתחזק.
עבור אלה שלבד יהיה קשר חדש בתווך חבר.

כסף
אם מזל דגים יקבל הצעות חדשות לגבי העבודה יש לבדוק אותן בזהירות ויש להיזהר בהחלטות שיכולות להיות גורליות לגבי מצבו הפיננסי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, אתם תעברו תקופה עם רגעים קריטיים, לגבי הכסף, בשבוע השני של החודש. המצב משתפר לקרת סוף החודש.

בריאות
חודש יוני אינו חודש יותר מדי נוח מבחינה בריאותית עבורכם. החלק הראשון שלו הוא תחת סימן של חולשה במערכת החסינות, כלומר חוסר כוח פיזי. גם כוח הריכוז לא במיטבו. כנראה תצטרכו לנוח יותר ולטפל במחלות אשר אתם סובלים מהן.

הטיפ החודשי
מומלץ שבימים שבאמצע החודש, אתם צריכים להתייחס עם טאקט לכל המצבים שבהם אתם מעורבים, כי אחרת זה יכולים להתרחש מחסומים או סיבוכים אחרים. כפי שאתם יודעים כבר תקשורת פתוחה וכנה תמיד עוזרת ועושה רושם חיובי.

[facebook_like_button]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות