הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ חודשי – ספטמבר 2014

מזל דגים מרגיש החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית שכל פעילות אשר בדרך כלל, היא שגרתית נראה עכשיו כמטלה. כדי לנצל למקסימום את המעבר של ונוס, חשוב לבני מזל דגים להאמין בכישרונותיו.

קריירה
על פי הורוסקופ חודשי מזל דגים עדיין על הגל, אבל לא צריך להיות מופתע שיהיו כאלה שמנסים להכניס מקלות בגלגלים או לרכל מאחורי גבו. לא צריך להתרגש, זאת אי הנוחות חולפת.

אהבה
חודש ספטמבר אינו נטול מתח עבור מזל זה, אך למרות זאת, המצב הוא די יציב. מצד שני, אתם נוטים להעלות את הרף ולהביע דרישות גדולות מהרגיל וזאת הסיבה לוויכוחים מיותרים.

כסף
ייתכן שלפעמים לבני מזל דגים יש את הרושם שמישהו מתנגד או שהם צריכים להתמודד עם מצבי חירום או אירועים בלתי צפויים הבחינה כספית . עם זאת אתם יכולים להרוויח כסף מרעיונות יצירתיים.

בריאות
מרקורי מביא לכם נופך של חיוניות ונוחות פסיכולוגי. בריאותכם הולכת ומשתפרת במיוחד במחצית השנייה של החודש. עדיין יש אופוזיציה בין שמש – סטורן וזה יכול להיות בעייתי.

הטיפ החודשי
המלצת אסטרולוגיה חודשית היא לחשוב על פרישה אפשרית מהתפקיד, או על קנסות או נזקים, אפילו במישור הרגשי, ככל האפשר, כאל מעבר מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם. כל מה שיקרה יהיה בסופו של דבר לטובה!

[facebook_like_button]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות