הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ יולי 2015


מזל דגים הורוסקופ חודשימזל דגים מרגיש מעולה בחודש יולי שמבטיח לו דברים טובים. אין אפילו צורך להיות שייך ומקובל כדי לקבל תמיכה להתקדם. בדיוק מסיבה זו, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תיכנס לקבוצה של אנשים אשר לא יעשו שום דבר מלבד לנצל את אדיבותכם. אל תגדיר לעצמך המטרות קשות להשגה!   

קריירה
לקראת אמצע החודש יולי ייתכנו כמה שינויים במקום העבודה. לפי הורוסקופ חודשי, אתם חייבים להיות בכושר מצוין ולהתמקד רק בדברים השייכים לכם. כל הערכה שקיבלתם בזמן האחרון גורמת לכם סיפוק רב, אך אתם חייבים לקיים את ההבטחות שהבטחתם.

אהבה
בחלק הראשון של החודש יולי בתחום האהבה הדברים מתרחשים במהירות רבה ממה שאתם מצפים. חלקם של בנית מזל דגים יכולים לקחת תפנית חיובית וחלקם תפנית שלילית.  למרבה המזל, על פי הורוסקופ של מזל דגים, שבתאי יסדר בשלב כלשהו את הכל.

כסף
הסיכויים להצלחה הם בולטים מאוד, כפי שמבשרת אסטרולוגיה חודשית. ויש שפע הזדמנויות שישפיעו בסופו של דבר רווחים כספיים יפים. חלק מההזדמנויות האלה הן אודות החברים הטובים שלכם. יש לנצל את התקופה הזאת למקסימום.

בריאות
פיזית, בני מזל דגים בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכול להיות משהו יותר עדין.  אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש על פי הורוסקופ חודשי הכוחות הפיזיים ירדו.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.









כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות