הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ ינואר 2015




בחלקו הראשון של חודש ינואר, מזל דגים יהיה מודע יותר לצד הספיריטואלי שלו ומתחיל להיות יותר פתוח למסרים של היקום. עם זאת רצוי שתסננו קודם את הרעיונות שכל מני "צדיקים" מקדמים ולאחר מכן להחליט מה אתם מוכנים לקבל ומה לא.

קריירה
במישור המקצועי, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מתחיל עידן חדש: יופיטר, ניכנס לבית הקריירה ומכריז על שנה של התקדמות ושל שבעיות רצון. גם כניסתו של מאדים למזל זה יכול לגרום לכם לעשות שינוי בתחום המקצועי, במיוחד אם העבודה הנוכחית לא מספקת אתכם.

אהבה
תיהנו! בתחילת החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית ונוס, כוכב ההרמוניה ושל האהבה, נכנס למזל שלכם והוא נשאר שם עד לקראת סוף החודש. עם ונוס לידכם לאהבה, חמלה, לשמחה, להנאה וליופי יש יותר המקום בחייכם.

כסף
ייתכן שלפעמים לבני מזל דגים יש את הרושם שמישהו מתנגד או שהם צריכים להתמודד עם מצבי חירום או אירועים בלתי צפויים הבחינה כספית . עם זאת אתם יכולים להרוויח כסף לא רע בכלל מרעיונות יצירתיים. תנסו גם שיתופי פעולה כי זה יצליח.

בריאות
למרות שהמצב הכללי של מזל דגים נראה שמשפר בהדרגה, עדיין לא הכל בסדר. על פי הורוסקופ חודשי המתח הוא אחד האויבים, ולכן הפזיזות והקיצוניות יכולים להביא אתכם למצבים לא ריצוים. חוץ מזה, מאדים הוא "מומחה" בתאונות, בעיות שרירים וזיהומים.

הטיפ החודשי
בעיות רפואיות או בעיות בעבודה של האדם שלידכם יכולות להפר את הרמוניה האישית, אבל המלצת הורוסקופ היא לשתף ולדבר על הדברים וכך תוכלו להתמודד טוב יותר עם המצבים האלה.






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות