הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ מאי 2015


מזל דגים הורוסקופ חודשיהנסיגה של מרקורי מסמלת עבור מזל דגים תקופה שלבדיקה עצמית, מאזן, חידוש והתחדשות. אתם תנסו להרחיב אופקים וזה ישפיע לטובה על עתידכם. כל דבר חדש שתעשו בתקופה זאת יש לו חשיבות רבה עבור חייכם.

קריירה
לפי הורוסקופ חודשי מרקורי רק הדגיש עוד יותר את חשיבותה של קריירה בחייו של מזל דגים כמו כן מידע, מחקרים, כתיבה, זריזות ומיומנות. גם אם יהיו רגעים של בלימה או של המבוי הסתום, אתה יכולים לעשות דברים גדולים.

אהבה
מזל דגים עדיין לא נהנה הנוכחות של ונוס, אשר בדרך כלל מעני לו נדיבות, סקס אפיל, חושניות והזדמנויות סנטימנטאליות. אם כבר יש לכם מערכת יחסים יציבה, אתם יכולים לסמוך על כך שתייה בה הרמוניה והבנה.

כסף
נראה שבמהלך חודש מאי הכסף לא חסר. לאחר עבודה מאומצת אתם מתחילים לקטוף את הפירות. לאט, לאט המצב הפיננסי ילך וישתפר כך שתוכלו סוף, סוף ליהנות מהכסף שהרווחתם ללא דאגות.

בריאות
עם מאדים הדינאמי במזלכם אתם מלאי האנרגיה הפיזית וההרגשה היא שאתם רק הולכים ומתחזקים. לעומת זאת, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי נמצא בנסיגה וזה יכול ליצור בעיות של ריכוז או פציעות.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לקחת את הדברים יותר בקלות ולחשוב פעמיים לפני כל מעשה! אם אתם רוצים להצליח בכל מני דברים תפעלו רק בשלווה, בסבלנות ובתשומת לב.









כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות