הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים הורוסקופ פברואר 2015




מזל דגים לפי הורוסקופ חודשי יתחיל את החודש בצורה לא הכי נעימה, עם הרבה מתחים, אך לאט, לאט, ככל שהזמן יעבור יהיה יותר ויותר רגוע. בנוסף יהיו לכם מספיק סיבות להיות רציניים בתקופה זו ותנסו להישאר אופטימיים למרות הכל.

קריירה
כוכב הלכת שבתאי נמצא בבית העבודה של מזל דגים ומעודד אותו להשקיע מאמצים, להיות נחוש ופרפקציוניסט. למרבה המזל, יחסי הידידות עם יופיטר אשר מבטיח התגשמות, רק יעזרו לכם בקריירה.

אהבה
יופיטר, לפי תחזית אסטרולוגיה חודשית עדיין ביחסים מתוחים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט נעלמות והלחץ אמור להשתחרר בהדרגה גם בין בני הזוג. אבל הבעיות באות מכיוון אחר: ונוס, כוכב אהבה נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות.

כסף
אם מזל דגים יקבל הצעות חדשות לגבי העבודה יש לבדוק אותן בזהירות ויש להיזהר בהחלטות שיכולות להיות גורליות לגבי מצבו הפיננסי. לפי אסטרולוגיה חודשית, אתם תעברו תקופה עם רגעים קריטיים, לגבי הכסף, בשבוע השני של החודש. המצב משתפר לקרת סוף החודש.

בריאות
אתם עוברים, על פי הורוסקופ תקופה מתוחה ויש עם כל הסממנים המוכרים: עצבנות, חוסר סבלנות, אי סדר במה שאתם עושים. תנסו לשמור על איפוק , לנוח ככל האפשר ולנהל חיים מאוזנים. תשימו לב לתזונה ואל תשכחו לעשות פעילות גופנית.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא לא לצאת להרפתקאות רומאנטיות אם יש קשר שכבר קיים. עדיף לפעול עם אחריות כדי שלא תגיעו יותר מאוחר למצב שתצטערו על מה שעשיתם. תבלו כל רגע פנוי ביחד עם בני הזוג בבית או קחו את בני זוגכם ותצאו לבלות בחוץ. לא תצטערו!









כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות