הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים והכסף

עבור מזל דגים, התחום של הכסף הוא תחום שלא מעניין אות. על פי הורוסקופ מזל דגים חי טוב מאוד, עם כסף או בלי כסף. כאשר ישלו הוא נהנה מהם, אבל גם נותן אותם בנדיבות גדולה לאחרים. כאשר אין לו כסף מזל דגים מסתגל ומצליח לחיות עם משאבים מינימאליים.

עם כל זה, שאין לו מושג איך לנהל את הכסף ובדרך כלל מקבל החלטות לא נכונות בקשר לזה, עדיין יש לדגים יכולת להרוויח כסף. נראה שזה בגלל האינטואיציה האדירה שיש להם.

בשביל הדגים הכסף הוא רק אמצעי כדי ליצור, שמאפשר להם לחלום או להציל את העולם. הדגים, לפי אסטרולוגיה הם מאוד אמפתיים, במיוחד עם סבלם של אחרים והם יוציאו את הגרוש האחרון מהכיס כדי לעזור.

הדגים הם כפי נאמר כבר הם הצרצרים של גלגל המזלות. הם רוצים להיות כמו חבצלות השדה, ללא נטילת אחראיות על מחר, ללא צורך לעבוד יותר מדי, כמו הנמלים. מזל דגים הם לעתים קרובות אמנים בוהמיים שגובלים לרעב. הם לא יודעים איך לעשות כסף, לא יודעים מה זה חיסכון  ולא יודעים להשקיע. מתקשרים מומלצים יכולים להביא לכם אינפורמציה נוספת.

בשביל אהבה הדגים נותנים את הכל כולל הכסף. לא יותר מדי אנשים מתחרים עם הדגים בנושא הבזבוזים,
כי יש להם הרבה חלומות. הם מניחים בקלות ובמקומות אחרים. אל תנסו להבין איך הדגים מתנהלים מול הכסף כי כל הנושא הזה הוא בגדר תעלומה.

8,879 גולשים צפו בעמוד זה

 

מזל דגים נקבה והכסף

הסטיגמה אומרת כי נשים וכסף זה כמו חתול ועכבר, אך נשים בנות מזל דגים שונות לגמרי ממה שאתם חושבים. הם מתנהלות עם כסף בצורה חכמה, ולרוב בבית הן יעדיפו לנהל את הנושא הכלכלי…
readmore

 

 

מזל דגים זכר והכסף

בני מזל דגים זכר הם מהאנשים המסתפקים במה שיש להם, כאלה שאינם חושבים מעבר למה שהם מסוגלים – וכל ההתנהלות הכלכלית שלהם היא בצורה מאוד מבוקרת ונכונה. בן מזל דגים הוא מאופיין..
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות