הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים זכר

מזל דגים זכרכאשר מדובר על מזל דגים זכר מדובר על אדם רגשני, רגיש ולא יציב. ממנו אפשר לצפות להכל, כי בתוכו מלא דחפים סותרים. אפילו בסמל של מזל דגים אפשר להראות שני דגים השוחים כל אחד לכיוון אחר. דגים זכר הוא אדם של ניגודים, אשר יחליט על משהו אבל יעשה בדיוק את ההפך.

הטבע שלו, לפי הורוסקופ מזל דגים, הוא כל כך חם ונעים, עד כדי כך שהוא לא רואה איך האנשים הם באמת, אלא איך שהוא רוצה שהם יהיו. דגים זכר נמשך באופן כללי לנשים רציונאליות וכאשר הוא אוהב משהי הוא יעצום את העיניים אפילו מול התנהגויות הכי מכוערות. מזל דגים זכר רואה באישה שהוא אוהב משהי שלא יכולה לעשות שום דבר רע. מזל דגים זכר נמשך על ידי שינויים אך מבחינה רגשית הוא לא רוצה אלא רק יציבות. האהבה שלו לא חייבת להיות רק רומנטית וורודה, , אלא גם צריכה לכלול בית, משפחה, סיפוק והגנה.

מזל דגים זכר הוא אינטליגנטי, רציונאלי ויצירתי מאוד. יש לו נטייה מיוחדת לרצות להשיג כל דבר שהוא איכותי ויקר. הוא תמיד יטוס במחלקה ראשונה ויבזבז כסף בלי לחשוב על מחר. המתנות שהוא נותן לאחרים תמיד יהיו היקרות ביותר. הוא יכול לאמץ בקלות הרגלים ודעות של אנשים אחרים. רוצים לדעת יותר? יש אתרי אינטרנט עם מתקשרים און ליין שיכולים לעזור לכם.
הם האנשים נחמדים אליו גם הוא יהיה סימפטי. אם השמש הוא הכוכב הדומיננטי של מזל דגים זכר יהיו הרבה היבטים החיוביים בחייו. דגים זכר עשוי להיות אידיאליסט, נדיב, מקריב את עצמו עבור אחרים, מקסים.
הכישרון היצירתי שלו יכול להיות מנוצל אם הוא יהיה סופר או אמן אבל אף פעם לא האדם שעוסק בעסקים. מזל דגים זכר עובד הרבה לבד וגם מצד אינו אוהב לעבוד בלי הפסקה.

36,951 גולשים צפו בעמוד זה

מזל דגים נקבה

מזל דגים נקבהדגים נקבה היא משהו שונה, אבל אחת שגברים רבים חושקים בה: עדינה, פגיעה, כל כך שונה מהאישה המודרנית…
readmore[1]

 

מזל דגים תכונות כלליות

מזל דגים תכונותמזל דגים מייצג אדם ידידותי, מורכב ומתוחכם, חולמני שנתקל בקשיים בלהיות מעשי. ילידי מזל דגים הם רגישים…
readmore[1]

4 תגובות על “מזל דגים זכר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות