הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם אריה – התאמת מזלות

מזל דגים עם אריה - התאמת מזלותמזל דגים וגם מזל אריה מעריכים את המבט השונה על החיים של בני הזוג. האריה הוא סמל של כוח שמרגיש חופשי לעשות מה שהוא רוצה, עם שליטה על אלה שעוברים בחייו. על פי הורוסקופ הדגים הם שקטים יותר ומופנמים.

במובנים רבים, השניים הם שונים. עם זאת, גם האריות וגם מזל דגים הם חולמניים. האריה הוא מנהיג מלידה, ועל פי התאמת מזלות במערכת היחסים כזו הוא לעתים קרובות מגן על בן הזוג החלש. במקום זאת, הדגים מספקים לחצי השני שלהם כל התמיכה שהם זקוקים לה כדי להשיג את מטרותיהם. העובדה שהדגים מבינים את רחום של בני הזוג לחיים זה נותן לדגים הזדמנות להכיר אותם היטב.

האריה הוא יסוד האש והדגים יסוד מים. לפי התאמה בין מזלות הם יכולים להיות מאוד מאושרים ביחד והם יכולים להתקדם אם הם מבינים את הצרכים של השני. על פי התאמת מזלות האריה יכול ללמד את מזל דגים לאמץ גישה רגועה יותר. האריה והדגים צריכים למצאו דרך לתקשר באופן יעיל על מנת להבטיח איזון במערכת היחסים. זו מערכת יחסים הדדית שבה כל אחד משלים מה שחסר לשני.

23,825 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

תגובה אחת על “מזל דגים עם אריה – התאמת מזלות

  1. אליה

    כמה אתם צודקים על ההתאמה של דגים עם אריה (אני והחבר שלי)
    אחרי שקראתי כאן את הדברים אני מתחילה לאמין באמת שיש משהו אמיתי בכל הסיפור הזה של אסטרולוגיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות