הורוסקופ מזל דגים

מזל דגים עם דגים – התאמת מזלות

מזל דגים עם דגים - התאמת מזלותבזוגיות מזל דגים הוא רגיש לצרכים של השני, מתקשר בפתיחות וביניהם יש חיבור רוחני. שניהם חושבים שיש להם את הזוגיות היפה ביותר בעולם ושלא יכול להיות משהו טוב יותר. על פי התאמה בין מזלות דגים עם דגים הם חולקים את האהבה למען היופי שהשלווה והם מסורים למערכת היחסים. הטבע הפסיבי של מזל דגים הופך את הקשר בניהם להיות שקט ללא דברים יוצאי דופן.

על פי התאמת מזלות הדגים מתקשים להקים מגבלות עבור עצמם או עבור אחרים. הם יעשו הכל כדי למנוע קונפליקטים. אם תשאלו מתקשרים בטלפון תקבלו מידע אישי מדויק.

הגמישות המאפיינת את מזל דגים עושה אותו חברותי, כזה שמסתגל בקלות לכל מצב. יופיטר ונפטון שוהם השליטים של הדגים. הם מעריכים מאד את האתיקה.

נפטון מביא לחיים של הדגים רעיונות מופשטים, דמיון ומסתורין. כל אחד מבני הזוג נותן ומקבל המון חיבה. לפי התאמת מזלות מתנות, ארוחת בוקר במיטה, הרפתקאות של סוף השבוע הם משהו רגיל במערכת היחסים של דגים עם דגים.

15,557 גולשים צפו בעמוד זה

התאמת מזלות מזל דגים

 

מזל דגים עם בתולה - התאמת מזלותמזל דגים עם גדי - התאמת מזלותמזל דגים עם דלי - התאמת מזלותמזל דגים עם דגים - התאמת מזלות

מזל דגים עם מאזניים - התאמת מזלותמזל דגים עם טלה - התאמת מזלותמזל דגים עם עקרב - התאמת מזלותמזל דגים עם סרטן - התאמת מזלותמזל דגים עם שור - התאמת מזלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות